The Fur.
吉他谱: 3 粉丝: 2
The Fur.是在台湾所组成的dream pop乐团,现乐团由主唱柚子(Savanna)、吉他手中凌(Zero)、贝斯手唯任(Ren)共同创作。乐团于2016年末开始活动,歌曲主要以鼓机、合成器、电吉他,以及人声为元素, 以轻松跳跃的浪漫节奏,描述人的成长、爱情及理想。书呆子戴上耳机左右摇摆。 The Fur. is formed in Taiwan, late 2016. The band includes Savanna (vocal/guitar),Zero (guitar) and Ren (bass). Together they make dreamy pop music playfully exploring the process of growing, love, and getting to the ideal as aperson.

The Fur.的吉他谱

25
难易度:
准确度:
(1人评价)
한숨... 1414 0 6
GTP谱 伴奏 总谱 乐队版 鼓谱 贝斯 电吉他 民谣吉他 电吉他 贝司 鼓 钢琴
2021-12-25
We Can Dance
难易度:
准确度:
(1人评价)
XIIIIAO 1717 0 4
GTP谱 民谣吉他 电吉他 鼓
2020-2-25
Short Stay
难易度:
准确度:
(1人评价)
MieOy 5353 0 11
GTP谱 总谱 乐队版 电吉他 贝司 鼓 钢琴
2019-11-3